16. maj 2011

Jeg venter på posten

Der er flere pakker på vej til mig, og jeg glæder mig til at modtage dem!

 Jeg har bestilt en pusletaske hos Christina/Krudtuglens Mor - hun laver simpelthen de flotteste ting. Alle andre pusletasker, jeg havde kigget på var så kedelige, men det er disse bestemt ikke!

Desuden venter jeg på en pakke fra Rasmilla. Jeg har fået opskrifterne på mail, nu mangler jeg bare garnet. Der skal strikkes fine kjoler/tunikaer til den lille pige i maven. Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå. Jeg er ikke så vant til at strikke efter en bestemt størrelse...

2 kommentarer:

  1. GLÆD dig... Rasmillas opskrifter er så dejlige og ligetil at gå til, og garnet er jo fantastisk!! God strikkelyst!

    SvarSlet
  2. Det lyder godt! Jeg håber bare ikke, at posten er gået forgæves, mens jeg har været på arbejde. Det er da for hårdt at skulle vente til i morgen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...