20. februar 2012

Endnu en mormor kreation og en flaskestatus

Min datter har da bare en dejlig mormor. Mormor har nemlig lavet denne fine og festlige sengerand, som Alberte kan kigge på, inden hun skal sove.






Den inspirerer da til dejlige drømme, ikke?

I øvrigt er vi i fuld gang med at køre flasken ind og brystet ud (hvis man kan sige sådan..?). Det går nogenlunde. Ind i mellem spiser Alberte helt fantastisk ved flasken og andre gange knap så fantastisk. Vi holder på, at hun kun bliver ammet en gang morgen og en gang til aften, det holder, her på dag 4, stadig. Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld i forhold til at starte på arbejde om (kun!!) en uge.
Det er simpelthen så mærkeligt ikke at være den der skal sørge for at ernære den lille fis. Her til morgen kom jeg til at tænke på, at der da egentlig ikke var grund til at tage amme-bh på. Den havde jeg bare taget på pr refleks de sidste dage. Det er både befriende, men også uendeligt trist, at denne periode er ved at være slut.Jeg glæder mig over ikke at være afhængig af at være den eneste, der kan give hende mad, men suger også de sidste ammestunder til mig i stor stil.

Og så skal der da også lyde et stort velkommen til de nye læsere, der har fundet vej til mig blog. Jeg har lige pludselig rundet de 100 læsere. Det er helt utroligt, og jeg er meget glad og beæret over, at I gider læse med på, hvad der jo "bare" er min hverdag. Jeg har modtaget en del blog-awards, og det er absolut ikke fordi, jeg ikke sætter pris på dem, at jeg ikke har videregivet dem. Det er simpelthen et spørgsmål om, at det er så sjældent, jeg blogger fra computeren.
I hvert fald skal I kære læsere vide, at jeg sætter meget stor pris på jer og i høj grad også jeres kommentarer, bliv endelig ved!
I det næste stykke tid bliver der nok lidt længere mellem indlæggene (som der vist også har været på det sidste), nu starter jeg jo på arbejde igen, og det kommer jo til at kræve lidt tid. Men hæng på, jeg løber ingen steder.

1 kommentar:

  1. Så sød en mormor-kreation - hurra for mormødre! Den er så fin og nostalgisk, ros til mormor og tillykke med den fine underholdning i sengen :o)
    KH Sidsel.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...