8. april 2013

Længe siden!

Det er længe siden.




Næsten et år! Der er sket rigtigt meget, og jeg ved ikke helt, hvornår bloggen røg af i svinget. Et sted mellem barnelatter (og gråd), afgangsprøver, nyt hus og sommerferie. 





Jeg håber på at vende tilbage (så småt). Ikke mindst regner jeg med, at det efterhånden er blevet lettere at blogge fx vha iPad og iPhone - synes det tager dyrebar tid med kamera og langsom computer. Og nej, vi lærere har ikke oceaner af fritid, på trods af, hvad mange pt ynder at udtale sig om.





Du kan udover bloggen følge mig på Instagram, hvor jeg er en del mere aktiv (igen det med tid) . her finder du mig under navnet "lisebrix". 





Ellers kan du også finde mig på Bloglovin: Follow my blog with Bloglovin





Jeg kan se rundt om i blogland (for jeg følger skam stadig med), at mange er begyndt at bruge Bloglovin. Efter at være faldet over dette indlæg hos Slagtenhelligko har jeg hentet app'en Feedly, som umiddelbart tiltaler mig mere end Bloglovin. Den er også rigtig god til iPad! Det er super nemt at overføre ens foretrukne blogs fra Google. 





Anyway, jeg håber meget på, at jeg kommer med mere snart.













1 kommentar:

  1. Jamen velkommen tilbage :) Nogen gange bliver man bare forskrækket over hvor hurtigt tiden går !!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...