6. april 2010

Sjal en masse

Her starter så min blog... Det er egentlig mest for min egen skyld.
Jeg er blev fan af garn og bruger en forfærdelig masse tid på at strikke og hækle, så jeg tænkte, at jeg hellere måtte vise det hele frem. Min helt store mani i øjeblikket er sjaler. Her er et hæklet sjal som er blevet ret så varmt og derfor desværre nok snart bliver lagt på hylden, når foråret kommer.

Men der bliver da også strikket i det lille hjem.
Dette næste sjal er blevet strikket i 3 udgaver med en 4. på vej. Det grå blev strikket på pind 4, men jeg ville gerne have et blødere og større sjal, hvorfor det siden blev til pind 5.

Begge opskrifter er fra bogen På pinde og nåle fra Politikens Forlag.

Og nu må det vist være nok med fornøjelserne. Det studierelevante arbejde kalder - i hvert fald indtil Brothers & Sisters toner frem på skærmen om et par timer og strikketøjet igen bliver fundet frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...