27. marts 2011

Ta' med mig til Nepal... og Thailand og Frankrig og Tyskland og Bali og...

Når man ikke står for at skulle rejse inden for den nærmeste fremtid, er det rart at kunne tænke tilbage på mange gode rejseminder.
Der er både billeder og indkøb, der kan minde en om alle de gode oplevelser.

I januar var jeg i Nepal med arbejdet. Det var en tur med fantastiske oplevelser i mange plan.




Et land jeg altid vil kunne vende tilbage til er Thailand. Et land der har så meget mere at byde på end charter og strand.


Storbyferier er også fantastiske. Det kan være en stor oplevelse, at se alle de kendte attraktioner, men også lige så fantastisk at finde sine egne "seværdigheder". Her er vi i Berlin.


I hverdagen har jeg mange rejseminder, der kan huske mig på alle de fantastiske oplevelser. Når nye oplevelser skal planlægges findes de efterhånden ret slidte rejsebøger frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...