25. maj 2011

Dannelse der virker

Der sker ikke så meget herinde i disse dage, men det er bestemt ikke fordi jeg ligger på den lade side! Der er en del forberedelser i forbindelse med eksamenerne, de er tidskrævende især her første gang, jeg skal føre hold til eksamen.
I går blev min aften brugt på et super spændende arrangement på skolen om dannelse der virker ved Alexander von Oettingen.



Meget inspirerende! Selvom man måske nok kunne få et andet indtryk af at de min notatblok. Jeg er altså mest fokuseret og lyttende, når jeg tegner lidt!

Ellers er jeg i fuld gang med at strikke Elvira - billeder kommer snart.

Om lidt vil jeg køre afsted i bilen. Min niece og jeg vil se, om vi kan få et glimt af Dronningen i Hadsund.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...