4. april 2011

Arvestykker

Jeg elsker at have ting med minder i mit hjem.
Nogle af de ting, der indeholder flest minder, er mine arvestykker. De giver mig en god følelse af tryghed og af at høre til. De minder mig om min rødder og giver et eller andet sted mit hjem en ekstra dimension.
Denne lampe (eller dele af den) har altid stået i mit barndomshjem. Den er lidt skrøbelig og besværlig at tænde, men jeg elsker den. Den står på sin vis stadig i mit barndomshjem, da mine forældre har fået en "ny" version, der er i bedre stand.



Flere af mine arvestykker stammer fra min farmor og farfars hjem. Inklusive denne Kongligt Porcelæns figur.



Dette bord er også fra min farmor og farfars hjem. Jeg har overvejet at male det eller lignende, men det står stadig som det altid har gjort. Jeg kan ikke rigtig få mig til at ændre på det. Lampen har min oldemor malet. Hun var en ivrig maler - både malerier og porcelæn.




Lise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...