17. april 2011

Shopping i Paris...

Ja, det kunne jo ikke blive til de helt store indkøb, når nu der skal tages hensyn til maven.
Desuden var der også en kuffert med visse begrænsninger pladsmæssigt.

Jeg har glædet mig til at vejret blev godt nok til ballerinaer, det begynder så småt at blive mere træls at bøje sig ned for at tage sko på. Derfor var et par ballerinaer højt på listen over ting, der skulle købes. Armbånd i træ i mine yndlingsfarver pt. var da også et hit.
Tøjindkøb skulle jo overvejes nøje. Jeg gider ikke købe for meget 100% graviditetstøj. Derfor går jeg i mine indkøb efter tøj, der fungerer godt med mave, men også kan bruges efterfølgende. Fordelen ved at skulle være gravid om sommeren er, at man kan have maven under sommerkjoler. Denne kjole har smocksyning under brystet, så maven bliver fremhævet fint.
 Når det bliver rigtigt varmt, er det dejligt at kunne gemme sig under en løs skjorte som den her. Den er svagt lyseblå, syntes helt hvid var for kedelig. Desuden fandt jeg også denne tunika med bindebånd, der kan bindes over maven, så jeg ikke kommer til at ligne et telt.
Både kjole, skjorte og tunika er fra H&M - ja, jeg ved godt, at det er plat at tage helt til Paris for at købe tøj i H&M, men det er altså som om, at de parisiske H&M'er er anderledes end dem herhjemme. Desuden er det jo billigt.

Tasker kan jeg ikke få nok af. Denne gang var undskyldningen, at jeg ikke har en taske i netop denne størrelse - det har jeg altså ikke!
Uglen kaldte på mig, så den skulle da også med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...