28. september 2011

A-Z om mig

Ja, nu hopper jeg også med på bølgen. - Kunne lige finde et øjeblik til at udfylde denne A-Z.
 
 
A. Age: 26
B. Bed size: 160 x 200 (den føles fantastisk stor efter i mange år at have sovet i en 120x200)
C. Chore that you hate: Rengøring
D. Dogs: Da jeg var barn havde vi en fantastisk gravhund ved navn Bonnie (dem der mener, at gravhunde er bidske, tager fejl!)
E. Essential start to your day: Ja, det har jo ændret sig inden for de sidste 3-4 uger. Tidligere stenede jeg længe foran tv'et med morgenmaden stående foran mig. Nu skal morgenmaden sluges, når Alberte sover.
F. Favorite color: Det skifter ofte, men pt gul.
G. Gold or Silver: Det kommer virkelig an på situationen, men nok mest sølv...
H. Height: 169 cm.
I. Instruments you play(ed): Guitar. Sådan til husbehov. Jeg er bare utroligt dårlig til at huske sange, så jeg klarer mig ikke uden en tekst med akkorder.
J. Job title: Efterskolelærer - pt på barsel
K. Kids: Alberte fra september '11.
L. Live: Aalborg
M. Mother’s name: Karen
N. Nicknames: Fise (ja, det er ikke kønt. Af en eller anden grund har det fulgt mig fra folkeskolen, gennem gymnasiet og til seminariet. En del - inklusiv mig - har undret sig over navnet, især dem der har hørt forkert og troet, at det var med 2  s'er!!)
O. Overnight hospital stays: For første gang, da Alberte blev født, og jeg blev indlagt, da jeg mistede en del blod.
P. Pet peeves: Jeg kan simpelthen ikke klare, når folk knækker fingre m.m.
Q. Quote from a movie: Jeg er ikke sikker på, at jeg husker det helt korrekt, og jeg tror nok det er fra Pulp Fiction (?) "When I walk through the valley of death, I shall have no fear, 'cause I'm the meanest motherfucker ind the valley"
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: En 10 år ældre storebror.
T. Time you wake up: Det er der ingen regler for endnu. Men oftest mellem 6 og 8.
U. Underwear: Øh ja.
V. Vegetable you hate: Grønkål - især, når det serveres som grønlangkål til jul. Det er jeg altså ikke gammel nok til at spise endnu.
W. What makes you run late: "Lige en pind mere" - ellers er det ofte fordi jeg er så uhyggeligt langsom til at spise.
X. X-Rays you’ve had: Tænder, knæ og lillefinger.
Y. Yummy food that you make: Nu laver jeg stort set aldrig mad, det har jeg folk til :) Men kager, det kan jeg!
Z. Zoo animal: Isbjørne! De er så store og søde, man kan bruge meget tid på, at se dem tumle omkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...