8. januar 2012

Resterne af en barsel

Barnedåben nærmer sig med hastige skridt. I går fandt jeg disse ruller med masking tape, som jeg tænker kan bruges til fx bordkort.



Jeg har før købt masking tape over nettet, men tænk sig nu har jeg fundet en butik i Aalborg, der sælger mange fine ruller. Det er altså lidt noget andet at se rullerne "live", før man køber dem. Jeg tror snart, jeg skal forbi igen. Der har været lidt stille her på bloggen. Du er faktisk i gang med at læse mit første indlæg i år. Det er simpelthen fordi vi hygger. Kæresten arbejder ikke så meget for tiden (han er ved at spare op til en udenlandstur med arbejdet), så vi bruger en del tid på at være en familie. Det gør vi fx sådan her.



Boldbad! Alberte var lidt skeptisk. Jeg går også og nyder det sidste af min barsel. Det er altså ret vildt, at jeg skal starte igen allerede om 8 uger!! (og så gik det lige op for mig, efter at have skrevet indlægget, at det faktisk kun er 7 uger!) Puh, det bliver mærkeligt at være den der tager afsted hver morgen, mens Alberte bliver hjemme med far. (I øvrigt er det også vildt, at jeg har en stor pige, der nu vender sig fra ryg til mave og lige om lidt skal i gang med skemad.) Ja, så fik I lige en status pt herfra. - Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Uh hvor sælger de dem her i Aalborg? :) Tak for en fin blog

    SvarSlet
  2. Du kan købe dem i Kalejdoskop i Møllegade. De har mange fine slags.

    SvarSlet
  3. Hvor godt at høre. Har godt tænkt på at der var frygtelig stille herinde :)
    Smuk lille pige altså1!

    KH

    SvarSlet
  4. Elsker washi tape, dem kan du definitivt bruke!

    Lykke til med barndåpen!

    Får vi se kortene når de er ferdige?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  5. Anne: hvor er du sød, at du lægger mærke til sådan noget.

    Mona: ja, jeg er også stor fan. Mon ikke jeg lægger lidt forskellige billeder på bloggen af barnedåbspynt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...