2. februar 2012

Der smiles

Jeg har sådan en glad pige. Det er simpelthen så let at lokke et smil ud af hende. Puh det er hårdt at tænke på, at jeg om 4 uger skal tage afsted fra hende hver dag..! I denne uge er far med arbejdet i Norge, så den står på mor-datter-kvalitetstid.






På billedet har hun en trøje på, jeg strikkede, før hun blev født. Det er den første og eneste babytrøje, jeg har kastet mig ud i ( men mon ikke det bliver til flere på et tidspunkt). Jeg bandede og svovlede over monteringerne.

Sidste søndag fik vi afholdt en dejlig dåbsdag for Alberte. Hun fik simpelthen så mange gode gaver, det var helt overvældende. En af dagene skal jeg se at få uploaded lidt billeder. Desværre glemte jeg at tage billeder af bordene, før det var for sent. Jeg har dog gemt lidt bordpynt, som jeg lige kan tage lidt billeder af.


Ps. Er jeg den eneste, der har problemer med Blogpress? Jeg har prøvet at sende dette indlæg siden søndag. Nu har jeg slettet og installeret app'en igen, jeg håber, det hjælper.

- Posted using BlogPress from my iPhone


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor er hun fin og ja et rigtig godt smil hun har - det er dejligt :-)

    Her har jeg også haft store problemer med blogpress, så jeg har været glad for dit forslag med at slette og installere det igen - det virkede - hurra :-)

    God weekend
    Karin

    SvarSlet
  2. Ja, det virkede. Hvad skal man med en stor viden om teknik, når det ofte hjælper bare at genstarte eller slette og installere igen..?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...