14. august 2011

En mormor kreation

Jeg må altså lige vise denne fin sag, som min mor har lavet. Den er ikke bare lavet til lillepigen, men til "mine børn" som sådan. Den er nemlig lavet for x antal år siden. Hvis jeg kender min mor ret, er den sikkert lavet, mens hun ventede på at blive farmor til min niece, hvilket er 5 år siden.
Den lå da også i en pose med teksten "til Lises børn". Ja ja, hun er fremsynet!
I hvert fald er den super fin, og jeg er meget glad for den.


Jeg ved slet ikke, hvad sådan en hedder. Den består af firkanter, der er syet sammen, og som så kan bukkes rundt på forskellige måder.

2 kommentarer:

  1. Jeg ved desværre heller ikke hvad sådan en hedder, men de er bare så fine! Flot mormor kreation! :-)

    Og alle de andre babyting du har lavet på det seneste, er virkelig fine! Du er super dygtig! :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Det hedder en umulius - jeg har selv syet en til Eskild, da han var lille bitte.

    Jeg ved ikke om det er fordi, de er så 'umulige' at sy, men jeg måtte i hvert fald pille min op et par gange - men jeg er ikke den mest tålmodige, så det med at læse opskrifter er ikke nogen dyd jeg besidder, hvilke også kan være forklaringen...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...