9. august 2011

Photo Challenge - Day 9

Faceless self portrait



Et øjebliksaktuelt portræt.
I bogen (købt i Søstrene Grene) er jeg begyndt at skrive alle de tanker omkring fødsel og baby, der tumler rundt i mit hoved. Jeg tænker også, at det kan være meget godt at skrive i en dagbog , når lillepigen er kommet, hvis jeg altså får overskud til det...
Øreringene er købt over nettet ved 1001 perle. Jeg købte flere forskellige dele for lang tid siden og kommer stadig på nye kombinationer. De sidste par dage har disse været favoriterne. Man kan måske sige, at de udtrykker et lyserødt håb for fremtiden... Eller er det lidt søgt?
Sandheden bag billedet er vel egentlig bare, at det så fint ud som bog, stiftblyant og øreringe lå sammen på bordet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...