22. august 2011

Et nyt rangle design

Endnu en rangle har set dagens lys.



Nu er jeg oppe på 3 forskellige rangle varianter

De er så dejligt overskuelige at hækle, sådan et rigtigt sofaprojekt. Og jeg er lidt af en couch potato for tiden. Det er skisme svært at lave planer hele tiden, når man går og tænker: "Til den tid er fødslen nok gået i gang...".
Vi var jo så også ved jordemoder i dag. Lillepigen blev skønnet til 3500 gr, og sørme om hun ikke stod så fint i bækkenet. Nu skal hun jo så bare tage sig sammen og komme ud til os.
I dag besluttede vi os også for at prøve at sætte autostolen fast i bilen. Bare lige for at sikre os, at vi viste, hvordan det skulle gøres. Det gik da også fint nok efter lidt asen og masen, men jeg er ret glad for, at vi fik det afprøvet i dag i fred og ro og ikke med en skrigende baby i stolen.

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, det kunne være man skulle gå igang med sådan nogle mens man venter :)

    SvarSlet
  2. De er i hvert fald gode at fordrive ventetiden med! Det kan kun anbefales.

    SvarSlet
  3. Eij hvor er de fine - og så mange muligheder med farve og sammensætning.

    Deler du en opskrift?:)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine Lise! Og sikke en fin vægt Lillepigen har... Fleur vejede 2615g ved fødslen - 4 dage før termin, så hun var en lille én. Men selvfølgelig helt perfekt. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  5. Ina - Tak. Det kunne være, at jeg skulle fordrive lidt af ventetiden med at bikse en DIY sammen.

    Tine - Tak. Ja, hun var da så virkelig en lille pige. Jeg har nu 3 dage til termin. Gruer faktisk for, hvor stor en basse "lillepigen" kan nå at blive, før der sker noget.

    SvarSlet
  6. Uhh, 3 dage er jo lige om lidt. Og uanset om du går over tid eller ej, så ér det jo faktisk liiige om lidt. Vildt! :-)

    Jeg hepper også på en DIY mens du venter. ;-)

    KH Tine

    SvarSlet
  7. Tine - Ja, det er skisme vildt. Jeg bliver også lidt skør ved tanken.

    Jeg må hellere få set på en DIY en af dagene. Sjovt nok synes jeg pludselig mine dage er helt booket.

    SvarSlet
  8. De er bare så....... fine!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...