20. august 2011

Fine højtalere og pynt

Forleden faldt jeg over disse skønne højtalere i Tiger. De har absolut ikke en særligt god lyd, men jeg kunne se så mange muligheder, så med hjem skulle de altså.


Nu er de blevet pimpet lidt med masking tape. Jeg er ikke sikker på, at det er sådan de ender, men nu er den ene da lidt mindre kedelig. Den til venstre er stadig "nøgen".
Som sagt er lyden ikke den bedste, det er nok ikke musik man skal høre på dem. Jeg er fx faldet over DR's radiodrama, og der er de gode. Så kan man blive underholdt lidt, mens man bager eller vasker op. Man kan selvfølgelig også høre lydbøger, men den fidus har jeg ikke fanget endnu. Jeg glemmer at høre efter, og pludselig kan jeg ikke følge med længere. Radiodrama er lidt mere spændende for mig.

Maskin tapen har også fundet vej til andre ting i hjemmet. Fx min lille 10" computer - inspireret af Anne/Apfelstrudel.


Hylder og kommoder har også fået en omgang, så de ser lidt mere spændende ud.


1 kommentar:

  1. hvor fint. Jeg er også vild med masking tape. I forbindelse med den photochallenge, der huserer i blogland, pyntede jeg også min bærbare med det for et stykke tid siden, det gør den lidt mere girly. Du kan se den her...

    http://mette-sirianna.blogspot.com/2011/08/photochallenge-8-technology.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...