12. juni 2011

Indkøb og et nyt garnløst projekt

En veninde informerede mig om lagersalg, så der skyndte jeg mig at slå til. Der blev købt en del bodies, alle fra Småfolk. 50% rabat! Desuden kom jeg hjem med et sæt sengetøj - også fra Småfolk.




Efter lagersalget tog jeg kæresten under armen og gik på bagagerumssalg. Der var 1100 stande på Dyrskuepladsen i Skalborg, så der var nok at kigge på.



Helt uafhængigt af hinanden faldt vi begge for dette Wiinblad fad. Vi havde begge haft dette fad i vores barndomshjem. Jeg skyndte mig at ringe til min mor, måske havde hun stadig fadet liggende et sted. Det havde hun desværre ikke, så fadet blev købt i stedet.




Denne kande har jeg også haft i mit barndomshjem, den er altså uundværlig, når der skal piskes flødeskum.




Endnu et sæt sengetøj blev købt. Dette havde fleece på bagsiden.

Jeg er desuden gået i gang med et nyt og garnløst projekt. Det har været i tankerne længe, efter jeg har set dette indlæg hos Laralil. Nu er jeg i gang, men jeg mangler lidt farver blandt mine perler, så de 3 ugler må vente lidt på at få selskab.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...