30. juni 2011

Symaskinen skal snart frem igen

For jeg skal i gang med at sy mig en ammepude en af de nærmeste dage. Jeg er ret spændt på, hvordan det kommer til at gå. Jeg har jo ingen erfaring med, hvor meget eller lidt fyld det skal i sådan en, så jeg må hellere bare holde mig til opskriften. (Jeg har i hvert fald rigeligt)





Stoffet bliver dette i gul og turkis, som jeg forelskede mig i hos Stof og Stil.





Jeg er desuden gået i gang med endnu et projekt i bomuldsgarn (har det stadig svært med uldgarn). En gul cardigan til lillepigen.





Hvorfor er det, at mine ribkanter bare ikke vil blive pæne?
Men men alle projekterne må vente, for i morgen tager kæresten og jeg et smut på Nibe festival. Spændende hvordan det kommer til at gå, når man er en trunte i uge 32.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...