16. juni 2011

Status på gårsdagens projekter

Projekt #1 - done




Endelig fik jeg da afsluttet et projekt. Det er efterhånden ved at stå så galt til med mine uafsluttede projekter, at kæresten i går bemærkede: "Tror du ikke snart, du skal til at afslutte nogle af alle de ting, du går i gang med?"
Og jeg som troede, at han slet ikke lagde mærke til, hvad jeg egentlig lavede af syslerier.





Jeg er meget tilfreds med ugleuroen. Det bliver så dejligt at få den i brug til august. Jeg var faktisk så tilfreds, at det også blev til en uglebroche. Igen tak til Anna/Laralil for ideen og opskriften.





Projekt #2...
Ja her må jeg nok erkende mine... begrænsninger er nok ikke det rigtige ord. Manglende erfaring passer måske bedre. Jeg nåede jo ikke en gang at finde symaskinen frem! At struge stoffet, tegne mønsteret over på mønsterpapir og klippe stoffet ud tog så lang tid, at jeg ikke kunne få mig til at larme med symaskinen, da jeg endelig var klar. Jeg har trods alt en underbo.
Desuden er jeg også ved at være ret begrænset af fysikken. At stå bøjet over et bord for at tegne og klippe krævede mange korte hvil på sofaen. Det er simpelthen irriterende, men så kan man jo hygge sig med lillepigens sambadans derinde, mens man hviler.
Nok undskyldninger. Her er statusbilleder fra projektet, så kan jeg også få vist stoffet frem.












Jeg håber at nå længere med kjolen i dag. Dog skal morgendagens 3 fransk eksamener forberedes først.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...