20. juli 2011

En tidsrøver

I går så jeg et indlæg hos Rapedikke, hvor hun anbefaler et billedbehandlingsprogram, der hedder Picnik. Det måtte jeg altså lige prøve, for hold nu op hvor fik Christina/Rapedikke nogle gode billeder ud af det!
Man kan bruge en begrænset version af programmet gratis, og det passer mig helt fint. Man skal ikke til at installere en masse på computeren, da det fungerer direkte i browseren, derfor kan man også bruge det på flere computere, det gælder bare om at oprette en profil. Desuden fungerer det fint med Picasa, så hvis du har albums der, er det nemt at redigere i dine billeder og oprette nye albums.
Alt i alt, er det er super program, der gør billedbehandling enkelt og sjovt, hvis man ikke gider at sidde og nørkle med en masse indviklede detaljer.
Her er mine resultater på et par af mine billeder.

Før



 Efter


Før


Efter


Jeg skal nu også komme med en advarsel: Før man får set sig om får man brugt rigtig meget tid!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...