22. juli 2011

Ta da!

Endelig er jeg blevet færdig med en cardigan til lillepigen.



Den var egentlig super nem at strikke, men det der med montering er jeg altså ikke min kop te.
Hvor er det rart, at bunken med uafsluttede projekter langsomt begynder at skrumpe.



Jeg kunne godt have tænkt mig en bedre finish, men det er begrænset, hvor meget tøj jeg har strikket, så det kommer vel med øvelsen.

Nu må jeg videre til det næste uafsluttede projekt: det royale svøb. Der er vist også et par huer, der mangler at blive syet sammen.

Det er egentlig rart at komme på mini ferie hos sine forældre. Her får man noget fra hånden + jeg har en yderst håndarbejdskyndig mor, der kan hjælpe, når projekterne driller.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Lise
    Rigtig fin cardigan - den kommer du til at blive glad for :-) jeg er heller ikke super glad for montering, er derfor ret vild med de fleste af drops/garnstudios opskrifter på babytrøjer, hvor man strikker ærmerne på strømpepinde og strikker dem på trøjen undervejs - Det efterlader max 6 cm der skal sys i hånden :-)

    Blog hilsner
    Karin

    SvarSlet
  2. Hej Karin.
    Det lyder bestemt som et tip, der skal afprøves. For det der montering har jeg da godt nok ikke tålmodighed til.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...