2. juli 2011

Hvordan gik det så?

På Nibe Festival altså.
Det var en rigtig god dag med virkeligt meget godt musik. Kill Screen Music, Sort Sol, Veto og Kaiser Chiefs. Men det var sørme også en hård dag. Det er jo ikke meget man får siddet ned. Mine ben blev hurtigt et par tykke stolper, jeg plejer ellers ikke at døje med vand.
Desværre var der også nogle koncerter jeg måtte opleve fra sidelinjen, dvs siddende alene uden for teltet pga et alt for højt lydniveau. Siddende der helt alene og tyk, blev jeg dog opmundret af flere efterskoleelever, der kom forbi og snakkede. Det er da helt fantastisk, at de gider komme og snakke med deres (nu) tidligere lærer - helt uden tvang.
Et billede skal I da ikke snydes for.




Jeg har fundet et program til iPhone, der kan sætte tekst på billeder. Ret smart synes jeg selv.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...