30. juli 2011

Voksent...

Jeg synes selv, at jeg har foretaget mig et meget voksent indkøb. Nemlig denne lækre Stelton stempelkande.




Den vækker minder fra barndommen, hvor der blev serveret kaffe til gæster fra en Stelton termokande.
Nu kan jeg brygge "rigtig" kaffe og ikke bare instant. Jeg tænker også, at det nok er en meget god investering, når lillepigen gør sin entre. Så livlig som hun er pt, skal hun nok formå at holde sine forældre vågne...
Der er forresten kun 4(!?) uger til termin, hvor sindssygt er det ikke lige? Det ene øjeblik føles det som en uendelighed, og det næste føles det som om tiden er gået alt for stærkt - for når hun kommer, så er der vel ingen vej uden om, at man er voksen, er der? Det føles nu altså mest som en uendelighed. Især når man føler sig som en strandet hval i varmen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...