21. juli 2011

Endnu en og endelig færdig

Jeg har nu også fået lavet en rangle til lillepigen. Jeg er ret vild med farvekombinationen.



Denne rangle fik også en pænere lukning, men der er jo også det med, at øvelse gør mester.

Et punkt jeg ikke mestrer, er det med at sy lynlås i. Derfor havde jeg den ammepude, der har givet mig så mange problemer, med hjem til min mor. Hun fik hurtigt styr på puden på plads. Så nu er der styr på ammepude. Endnu en ting kan krydses af listen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne rangler de får hæklet, ville ønske jeg havde de evner! Og dejligt at du har fået ammepuden klar, med lidt hjælp ;o)

    Jeg har givet dig en BlogAward. Du skal selvfølgelig selv bestemme om du vil modtage den og være med! Men ellers henter du bare billedet inde på min blog ;o)

    Ha' en rigtig dejlig dag /Heidi

    SvarSlet
  2. Tak, skal du have. Det er bare med at gå i gang. Det er slet ikke så svært, når man har lidt vejledning. Du kan evt. kigge på hendesverden.dk der ligger mange vejledninger inden for hækling.

    Tak for award'en, jeg er meget beæret :) Jeg skal lige bruge lidt tid på at finde ud af, hvem jeg skal give den videre til.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...