26. juli 2011

Hvor er det altså bare sjovt

At lege med de der headers (må det vel hedde i flertal).
Jeg har endnu en gang brugt et par timer på at lege ved computeren. Hvilket ikke hjælper på bunken af uafsluttede projekter, der skal fikses, før lillepigens ankomst. Hun har jo strengt taget ikke brug for en header - det har jeg jo sådan set heller ikke, jeg lavede jo lige en ny i søndags...

Nå nå, men man skal vel også tage sig tid til at lege lidt. Hattene har jeg tegnet i Adobe Illustrator, som jeg stadig ikke er venner med. Det er altså noget bøvlet, men jeg vil lære at bruge det!
Jeg ved ikke, om det er fordi, jeg har stirret på hattene for længe, men nu begynder de at ligne ufo'er, og det var bestemt ikke meningen. Hvad synes du?




Jeg har også lavet en lille illustration, hvis du skulle få lyst til at linke til min blog eller noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...