2. juli 2011

Nyt design på bloggen og et spørgsmål

Som du måske kan se - eller ikke. Har jeg brugt et par timer på at lege med bloggens udseende. Jeg syntes, at det var blevet lidt for trangt med 3 kolonner, så de er fjernet. Desuden er der blevet tilføjet nogle sider under headeren (der i øvrigt også er ændret en smule). Jeg har også ændret lidt på skrifttyper. Har du kommentarer til bloggens layout, er du mere end velkommen til at dele dem med mig. Det kan godt være svært at se det logiske, når man sidder med det helt tæt på.

Jeg har endnu et spørgsmål: Kan denne farvekombination bruges til en dreng? Hvis de grønne farver er mest dominerende?




Jeg har pludselig fået en "frygt" for, at det ikke er en pige, der ligger i maven. Scanninger er jo ikke helt sikre. Man har før hørt, at de har taget fejl. Derfor er jeg bange for at producere flere ting i "pigefarver", det ville være så trist, hvis intet af det, jeg har lavet, kan bruges. Altså, kan en dreng gå i disse farver?


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Tillykke med blogændringen - hvordan laver man kolonnerne bredere?

    Jeg synes godt at man kan lave drengetrøjer i de viste farver, kig på min blog, der har jeg en drengetrøje i rød og den lyse grønne. Der er både et indlæg med trøje og hue og trøje med ægte drengeindhold!

    SvarSlet
  2. Du ændrer bloggens bredder under "design" --> "blogger-designer". Her vælger du "bredder", hvor du kan justere frem og tilbage på pilene. Gav det mening?

    Hvor er det sjovt, at du selv har strikket i stort set de samme farver. Jeg kan da se på dine billeder at farve kombinationen sagtens kan gå til en dreng. Så blev det dilemma løst :)
    Tak for hjælpen.

    SvarSlet
  3. Det hedder ikke kun "bredder", men "juster bredder" kan jeg se.

    SvarSlet
  4. Jeg har faktisk et spørgsmål som jeg ikke lige ved hvor jeg skal stille henne, så nu får du det her :)
    Kunne godt tænke mig at vide hvilken type garn du køber, jeg synes især dine rangler har sådan lildt et blankt look, og det kan jeg rigtig godt lide, men jeg synes det bomuldgarn jeg finder, er ikke så blankt mere "tørt" i looket :)

    Fed side, har lige tilmeldt mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...